Thursday, July 22, 2010

Ibu...ratu hatiku...




2 hari d rumah mertua...rs sedihh...bl teringatkan mak..rindu kat mak. Padahal sebelum kawen tiap2 minggu aku balikk ke Taiping..kenapa ada perasaan itu yer..?ari pertama d rumah mertua..aku call mak..mak pesan mcm2..kihkhihkkhhh..kelakar ler..sebenarnya mak riso tu sbb slama ni semua kerja2 umah mak yg buat..jd mak takutla anak dia ni x leh buat..uwaaaaa..!!!!!n yg lg terharu..awal2 lg mak dah warning jgn balik tpg slalu..kn dok d Ipoh..tgg en. suami balik sana..huuhuhuhh..waduhh..begini rasa nya bl tanggungjawab jatuh pd suami..bkn lg pada kedua org tua kita yer..?
rindu kat makkkk.. ('',)

Aku Terima Nikahnya...


Assalamualaikum..sgt lm xupdate blog nih....sebukkk..ermmm sebuk ape yer..?heheeee..
Alhamdulillah pd 17.07.10 yg lps...aku tlg mjadi ISTERI yg sah pd Shuhaidi..sgt2 brsyukur pd Allah swt..xsangka jodoh kami ada..n smpi skng ni pun aku maupun suami masih x percaya lg yg kami ni dah kawenn..!!!hahahhahaaaa..hari tu, pukul 9.30pg eddy dah smpi padahal Tok Kadi kul 11.00pg br nmpk muke..khikhihkhhh...rasa sebakk sgt bl kite dah sah jadi milik eddy..mcm mimpi..!!..tp Alhamdullilah..n slps selesai..berkali2 eddy ingatkan aku bahawa..aku ni isteri dia...hehhehehee...sebelum kawenn pun hubungan kami mmg rapat..slalu jupe..slalu contact..sp bl dh kawen..bertmbhla rapat...n mmg x di nafikan eddy penuh dgn kasehh syg...mlimph ruah bt aku...sgt2 terharu dgn en. suami aku nihhh...hhehhee...n yg plg pening en. suami dpt terima diri aku seadanya...semoga perkahwinan ini kekal hingga akhir hayat..InsyaAllah..